טקסט הודעת פורום
| 3/12/2004 6:10:00 AM |
|
נושא: גלגלים נמוכים תאריך: 3/12/2004 6:10:00 AM
מחבר/ת: חזי ישמח
אכן גלגלים קטנים יציבים פחות מאשר גדולים בשל האינרציה הקטנה ו אפקט הגירו הקטן יותר אני מרבה להשתמש לאחרונה בבניה בגלגלים של 26" בשל כך במיוחד לשטח
|
חזרה לפורום |
|
|