טקסט הודעת פורום
3/12/2004 1:22:00 PM
מיקי שוייבש
קצת מאוחר להודיע
נושא:
קצת מאוחר להודיע
תאריך:
3/12/2004 1:22:00 PM
מחבר/ת:
מיקי שוייבש
סחתיין על התחרות אבל קצת מאוחר לפרסם את זה עכשיו אני הייתי משתתף בתחרות אבל אני צריך להתכונן לא? :suss:
חזרה לפורום