טקסט הודעת פורום
| 3/12/2004 9:23:00 PM |
|
נושא: מרכז מירב תאריך: 3/12/2004 9:23:00 PM
מחבר/ת: אייל הרשטיק
למגיעים מדרום : יורדים במחלף זכרון , בצומת פורדיס (הצומת הראשונה ) יש לפנות שמאלה לנסוע כמה קילומטרים ומצד ימים תראו שילוט למרכז קהילתי מירב .
|
חזרה לפורום |
|
|