הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2005 8:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עדני עם תוכן  כמה הערות לאילן..
נושא: כמה הערות לאילן.. תאריך: 7/18/2005 8:46:00 AM
מחבר/ת: אסף עדני

הבולם די רחוק מלבלום הכל אבל הוא עושה עבודה טובה .2.הוא לא יכול להתפוצץ כי הוא לא בולם אוויר אלא בולם קפיץ ומפה נובע גם חוסר השיכוך שלו במהמורות הקטנות יותר.


חזרה לפורום