טקסט הודעת פורום
| 7/18/2005 8:46:00 AM |
|
נושא: כמה הערות לאילן.. תאריך: 7/18/2005 8:46:00 AM
מחבר/ת: אסף עדני
הבולם די רחוק מלבלום הכל אבל הוא עושה עבודה טובה .2.הוא לא יכול להתפוצץ כי הוא לא בולם אוויר אלא בולם קפיץ ומפה נובע גם חוסר השיכוך שלו במהמורות הקטנות יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|