הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2005 2:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן גיא עם תוכן  דעה אישית
נושא: דעה אישית תאריך: 7/18/2005 2:19:00 PM
מחבר/ת: אילן גיא

א´.. בולם בשבילי מצויין, קצת משחק בכיוונון ואני מסודר. ב´.. "פיצוץ" בבולם יכול להיות גם מצב בו מרב לחץ (גם של קפיצים) המסטמים מתפרקים, או שהוא נשבר בנקודות רגישות במבנה שלו, אני מכליל את הכל ב"פיצוץ" ולא ממציא מושגים נוספים. לגבי המהמורות הקטנות, משכך לי יופי, עיניין של כיוונון.... מצטער עם לא כתבתי את אותו הסיקור כמוך, אבל אני מאמין בלקחת דעות שונות ולפי זה לעשות את השיקול... ואני מאמין שמי שיקרא את הסיקורים ידע להחליט מה טוב בשבילו. תודה :)


חזרה לפורום