הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/13/2004 6:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  כן ולא
נושא: כן ולא תאריך: 3/13/2004 6:09:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף

יהודה,

לשאלה 1 התשובה היא כן (בערך). זה לא ממש מוצר סטנדרטי ולא כל דגם יתאים לכל מבנה שלדה אבל אני מניח שאחרי כמה נסיונות תצליח למצוא את מושב הפעוט המתאים לאופניך. טיפים לבחירת המושב הנכון: תו תקן, חיבור מאובטח לשלדה, קשירה של הפעוט ברצועת בטחון עם שחרור מהיר, מסגרות לרגליים, אפשרות פירוק מהיר. הכי חשוב - קסדה לפעוט: שתהיה קלה ומאווררת אבל מותאמת היטב לראשו.

לשאלה 2 התשובה היא לא; מכמה סיבות. אין ספק שהפעוט יהנה יותר (בדיוק כמוך) מרכיבה נינוחה ומשוככת אבל לא מומלץ לקחת פעוטות במסלולים שמצריכים שיכוך מלא גם בגלל היעדר שרירי צואר וגב חזקים וגם בגלל היעדר מוכנות למהמורות שיש לרוכב שרואה את המסלול. אם אתה מחפש תירוץ להסביר לזוגתך (או לעצמך) למה הגיע הזמן לשדרג - אז אחלה - יש לך יופי של נימוק :cool: . רק קח בחשבון שכשתרצה לשדרג את המעצורים לדיסק הידראולי הנימוק של שמירה על חוליות גבו של הצאצא לא יתפוש יותר ;) אם אתה צריך תירוצים אחרים לנחיצותו של שדרוג תתייעץ עם רעיך לרכיבה - יש להם בטח מאגר לא קטן...


חזרה לפורום