טקסט הודעת פורום
| 3/15/2004 1:23:00 PM |
|
נושא: למה לא ביום שישי? תאריך: 3/15/2004 1:23:00 PM
מחבר/ת: רפי יוליוס
אם כבר עושים את זה תחרות ליגה, אז למה לא ביום שישי כמו כולן. כך זה קל יותר לבעלי משפחות כמוני, שאצטרך לוותר (שבת אחרי שבת - ווטו מאשתי).
|
חזרה לפורום |
|
|