הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2004 9:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  צרות טובות...
נושא: צרות טובות... תאריך: 3/18/2004 9:49:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף

בחרת שני דגמים מצויינים ברמת כניסה.
תעשה סיבוב גם על המרידה ותראה לאיזה מהם אתה "מתחבר" יותר. בסופו של דבר אין פה "טוב יותר" או "רע יותר" - האופנים ברמה דומה פחות או יותר ובאמת לא משנה אם המזלג פה יותר משוכלל והמעביר שם יותר משוכלל - אם זה נוח ונוצר "קליק" - לך על זה.
דגמים נוספים: ג´יאנט יוקון, GT אבלאנש, שווין MESA, ראלי M40 ויש עוד בשפע.


חזרה לפורום