הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/18/2004 10:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נולי עם תוכן  תודה !
נושא: תודה ! תאריך: 3/18/2004 10:35:00 PM
מחבר/ת: נולי

תודה על התשובה...
לפי מה שאני מבין :
ללכת עם ההרגשה , הן הפיסית ברכיבה והן ההרגשה בלב...
מה אתה היית בוחר ?
והאם יש תמורה טובה יותר תמורת המחיר עם הMERIDA ?


חזרה לפורום