טקסט הודעת פורום
| 3/18/2004 10:35:00 PM |
|
נושא: תודה ! תאריך: 3/18/2004 10:35:00 PM
מחבר/ת: נולי
תודה על התשובה... לפי מה שאני מבין : ללכת עם ההרגשה , הן הפיסית ברכיבה והן ההרגשה בלב... מה אתה היית בוחר ? והאם יש תמורה טובה יותר תמורת המחיר עם הMERIDA ?
|
חזרה לפורום |
|
|