נושא: וינו אלוף קזאחסטאן לא אוקראינה. תאריך: 7/25/2005 2:13:00 PM
מחבר/ת: moshe loberant
רוכבים כדוגמאת לאנס ארמסטרונג הם הסיבה לכך שרמת הטור עולה מבחינת ביצועים (מהירות וטכניות), אולי כבר אין את הניסיון הבלתי נלאה לזכות בכל שלב ושלב (כמו הקניבל, הגדול מכולם), אך מצד שני דבר זה יוצר יכולת של רוכבים אנונימיים יחסית להגיע לאור הזרקורים. וכמו כן העובדה שרוכבים לא עושים 100 תחרויות בעונה כנראה מצמצם את השימוש בסמים במסגרת הספורט. לאולריך יש רצון מברזל, להתחרות שנה אחרי שנה ולא לזכות דורש אומץ ורצון עזים מאשר להתחרות בידיעה שסיכוייך לזכות הם גבוהים. תודה שקראתם.
|