טקסט הודעת פורום
| 3/19/2004 6:27:00 AM |
|
נושא: Norco bush pliot מול Trek 4100 תאריך: 3/19/2004 6:27:00 AM
מחבר/ת: יהודה
שחר, הרי שאלה שלא הצלחתי לקבל עליה תשובה בפורום, אולי לך יש מושג: שני הדגמים הוצעו לי במחיר 1,500 ש"ח בחנויות שונות, אני מעוניין לדעת איזה מהם משתמש במכלולים טובים יותר ומי מהם עדיף. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|