הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/19/2004 3:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שירה עם תוכן  מישהו שמע על schwinn- rocket 1?
נושא: מישהו שמע על schwinn- rocket 1? תאריך: 3/19/2004 3:28:00 PM
מחבר/ת: שירה

הבנתי שאם אני כבר מוכנה להשקיע כמה אלפים, אז כדאי לי לקנות שילדה טובה+ מערכות בסדר.
איך שילדת השווין מדורגת?



חזרה לפורום