נושא: על הרוכב המומחה בעידן המודרני ומעט ביקורת תאריך: 7/26/2005 3:43:00 PM
מחבר/ת: מ.
צר לי אלעד,אך עלי להטיח בך ביקורת עניינית. הכתבה עצמה ריקה מתוכן ואינה אומרת הרבה. יאן אולריך? האם הוא היריב האמיתי? אני חושב ההפך, אותו יאן שהתמקד בטור, בדומה ללאנס, לא הצליח לסכן ולו פעם אחת ואף לא סיים ברוב הפעמים במקום השני ומה אנו למדים מזה? אנו למדים שרוכבים אחרים שלא התמקדו (כדוגמת באסו) טובים יותר. אולי תיאורטית יאן הוא היריב, בשל ההכנה שלו, אך מעשית הוא פשוט לא טוב מספיק. "לא סתם הצופים האירופאים מעריצים את מרקס.."שוב אדי מרקס? הניסיון לדוש ולהשוות את מרקס ללאנס נועד ליכשלון ומעיד בעיקר על התרפקות ילדותית על העבר... למרות שרובנו ינקנו אם בכלל בתקופה ההיא. הכניסו את זה טוב לראשכם, תם עידן הכלבויניק. אין יותר רופאים כלליים או עורכי דין כדוגמת אלה באלי מקביל שעוסקים גם בפלילי וגם באזרחי, ישנם אנשים מומחים בתחומם. ולאנס הוא מומחה לטור ואין כיום אפשרות לנצח כמה תחרויות גדולות באותה שנה. אז הפסיקו עם ההשוואות המטופשות לרוכב כזה או אחר בתקופה בה תוכניות האימון לא היו תוכניות והציוד לא היה ציוד וכו´.. אם היו עיקולים אזי יאן היה מנצח???? פשוט עלבון לאינטילגנציה וגישה ישראלית טיפוסית. על מבחן התוצאה שמעת? המושג אם לא קיים בעולם הממשי, בעולם המעשה. מה שנעשה ומושג הוא הקובע. שוב, רדו מזה, לאנס ניצח 7 פעמים ברציפות (לא נתפס משתמש בסמים אז אני מניח שהוא חף מפשע)והוסיפו על כך התגברות על מחלה סופנית, אישיות כובשת ואת פועלו וקבלו את אחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול מכולם.
|