הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2004 1:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  לנורקו מכלולים ברמה גבוהה יותר אבל...
נושא: לנורקו מכלולים ברמה גבוהה יותר אבל... תאריך: 3/21/2004 1:43:00 PM
מחבר/ת: שחר שטייף

לבחור אופניים לא נוחים רק בגלל שיש להם יותר גלגלי שיניים בקסטה זו שגיאה. ערוך רכיבת מבחן לשניהם ובחר בנוח מביניהם. אם התחושה של שניהם זהה - בחר בזה שעבורו תוכל לקבל שרות טוב יותר (מרחק החנות מהבית, התרשמות מהמכונופן). אם גם פה יש שוויון - לנורקו יש ייתרון מסוים ברמת המכלולים - אבל לא כזה שמצדיק "אינוס" של שלדה לא נוחה לרוכב ובוודאי לא כזה שמצדיק נסיעה של שעה וחצי לכל כיוון בשביל ביקור אצל המכונופן.


חזרה לפורום