טקסט הודעת פורום
| 3/21/2004 2:36:00 PM |
|
נושא: נגנבו אפיק דיסק תאריך: 3/21/2004 2:36:00 PM
מחבר/ת: יניב בוסקילה
נגנבו ביום חמישי אפיק דיסק 2003 אדומות באזור בת-ים בבקשה כל מי שראה (הם עם בולם מניטו בלק שחור ) אנא צרו איתי קשר פרס גדול למוצא!! תודה 058795225 :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|