הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2004 2:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בוסקילה עם תוכן  נגנבו אפיק דיסק
נושא: נגנבו אפיק דיסק תאריך: 3/21/2004 2:36:00 PM
מחבר/ת: יניב בוסקילה

נגנבו ביום חמישי אפיק דיסק 2003 אדומות באזור בת-ים בבקשה כל מי שראה (הם עם בולם מניטו בלק שחור ) אנא צרו איתי קשר פרס גדול למוצא!!
תודה
058795225 :confused:


חזרה לפורום