הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2004 3:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד בר-נתן עם תוכן  ע-נ-ק
נושא: ע-נ-ק תאריך: 3/21/2004 3:22:00 PM
מחבר/ת: אלעד בר-נתן

הייתי והתחרתי, המסלול פשוט ענק ושווה!!!
הפסיד מי שלא הגיע!! :p


חזרה לפורום