טקסט הודעת פורום
3/21/2004 3:22:00 PM
אלעד בר-נתן
ע-נ-ק
נושא:
ע-נ-ק
תאריך:
3/21/2004 3:22:00 PM
מחבר/ת:
אלעד בר-נתן
הייתי והתחרתי, המסלול פשוט ענק ושווה!!!
הפסיד מי שלא הגיע!! :p
חזרה לפורום