נושא: מה עדיף ? חדש או ישן , אנא יעצו לי תאריך: 3/21/2004 7:08:00 PM
מחבר/ת: נולי
שלום רב ! אז אני לפני רכישת אופניים...אופני כניסה. חשבתי לקנות TREK 4300 חדשות ופיתאום באה הצעה ל TREK 4700 משומשות. המשומשות שנתיים + בשימוש, כלומר אני מניח דגם 2001 ההצעה היא על 1500 ש"ח. האם כדאי לרכוש את המשומש ? הרכישה היא מאדם פרטי ולא מחנות. כיצד אני יכול לבדוק את האופניים ומצבם ? וכל עצה נוספת תתקבל בברכה ! תודה רבה .
|