הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/21/2004 7:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נולי עם תוכן  מה עדיף ? חדש או ישן , אנא יעצו לי
נושא: מה עדיף ? חדש או ישן , אנא יעצו לי תאריך: 3/21/2004 7:08:00 PM
מחבר/ת: נולי

שלום רב !
אז אני לפני רכישת אופניים...אופני כניסה.
חשבתי לקנות TREK 4300 חדשות ופיתאום באה הצעה ל TREK 4700 משומשות.
המשומשות שנתיים + בשימוש, כלומר אני מניח דגם 2001 ההצעה היא על 1500 ש"ח.
האם כדאי לרכוש את המשומש ? הרכישה היא מאדם פרטי ולא מחנות.
כיצד אני יכול לבדוק את האופניים ומצבם ?
וכל עצה נוספת תתקבל בברכה !
תודה רבה .



חזרה לפורום