הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/22/2004 8:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  חדש מול משומש
נושא: חדש מול משומש תאריך: 3/22/2004 8:10:00 AM
מחבר/ת: Shimon Koren

נולי,
כעיקרון, תמיד בקנית אופניים ראשונות משומשות יש לך סיכוי טוב לקבל חבילה טובה יותר (בתנאי שאופניים במצב טוב).
אבל... גם "דיל" הכי טוב לא ישתלם אם המידה/גאומטריה לא מתאימים ! לרכב על אופניים לא נוחות זה עונש שמן ההכרח יביא לכך שלא תתמיד.
הזכרת את TREK, האם ידעת שכל אופני TREK הם בעלי גאומטריה עם צינור עליון ארוך יותר ? זה לא בהכרח טוב או רע - סתם אחרת!
כשאתה קונה משומש אתה מוותר על אופציה לנסות מידה שונה, דגם אחר, להחליף סטם/מות מושב וכ"ה - לגרום לכך שהאופניים שלך יהיו FAN !

לסיכום, כך איתך חבר "שמבין" שיסתכל איך אתה "יושב" על המציאה. אם מתאים - הרווחת. אם לא נוח לך - גם אופני עלית עם FULL XTR ב1000 ש"ח לא שוות! :confused:


חזרה לפורום