טקסט הודעת פורום
| 3/24/2004 4:55:00 PM |
|
נושא: מה עדיף תאריך: 3/24/2004 4:55:00 PM
מחבר/ת: יהודה
נולי, אמשיך לבלבל אותך עם עוד חלופה, קניתי עכשיו ב 1500 ש"ח אופניים של חברת NORCO הקנדית מדגם BUSH PILOT. 24 הילוכים - קדמי ACERA אחורי DEOR. בולם -SUNTOUR. עד כה, מאוד מרוצה, גם מהשירות המקצועי.
|
חזרה לפורום |
|
|