הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2004 4:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהודה עם תוכן  מה עדיף
נושא: מה עדיף תאריך: 3/24/2004 4:55:00 PM
מחבר/ת: יהודה

נולי,
אמשיך לבלבל אותך עם עוד חלופה,
קניתי עכשיו ב 1500 ש"ח אופניים של חברת NORCO הקנדית מדגם BUSH PILOT.
24 הילוכים - קדמי ACERA אחורי DEOR.
בולם -SUNTOUR.
עד כה, מאוד מרוצה, גם מהשירות המקצועי.


חזרה לפורום