טקסט הודעת פורום
| 3/24/2004 5:56:00 PM |
|
נושא: חדש או ישן תאריך: 3/24/2004 5:56:00 PM
מחבר/ת: בני
אני קניתי אופניים משומשות מאדם פרטי,במקום ב שח 2600 ב1200 דגם 2001 ואני מאד מרוצה מהאופניים. אני ממליץ לך לקנות משומש כי כך תקבל אופניים הרבה יותר טובות
|
חזרה לפורום |
|
|