הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/24/2004 5:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני עם תוכן  חדש או ישן
נושא: חדש או ישן תאריך: 3/24/2004 5:56:00 PM
מחבר/ת: בני

אני קניתי אופניים משומשות מאדם פרטי,במקום ב שח 2600 ב1200
דגם 2001 ואני מאד מרוצה מהאופניים.
אני ממליץ לך לקנות משומש כי כך תקבל אופניים הרבה יותר טובות


חזרה לפורום