נושא: לירון פדות, בנושא בקבוק המים תאריך: 3/25/2004 9:23:00 PM
מחבר/ת: איתי
ממבט על השלדה, נראה שיש ברגים לבקבוק שתיה ב down tubw :-).
לידיעתך, הדגם של 2003 יותר קל (בהשוואה בין ה X2 2003 ל X2 2004 - משער שזה גם לגבי ה X3 במיוחד שהחליפו את הסילו ל DJII), וגם בו היה מקום לבקבוק אחד. מה שכן ב 2004 הם העלו את התמורה מחיר.
איתי
|