הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/25/2004 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי עם תוכן  לירון פדות, בנושא בקבוק המים
נושא: לירון פדות, בנושא בקבוק המים תאריך: 3/25/2004 9:23:00 PM
מחבר/ת: איתי

ממבט על השלדה, נראה שיש ברגים לבקבוק שתיה ב down tubw :-).

לידיעתך, הדגם של 2003 יותר קל (בהשוואה בין ה X2 2003 ל X2 2004 - משער שזה גם לגבי ה X3 במיוחד שהחליפו את הסילו ל DJII), וגם בו היה מקום לבקבוק אחד.
מה שכן ב 2004 הם העלו את התמורה מחיר.

איתי


חזרה לפורום