הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2004 6:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  niran azizi עם תוכן  רציתי לדעת....
נושא: רציתי לדעת.... תאריך: 3/27/2004 6:01:00 PM
מחבר/ת: niran azizi

שלום.
שמיני נירן אני בן 16 גם בכושר טוב.
רציתי לדעת אם אתה מעוניין שאני ואתה
נישתתף ביחד במרוץ ונמצא עוד מישהו שיהיה
איתנו וככה נהיה 3 ולא יהיה לנו כל כך קשה.
אם אתה מעוניין צור איתי קשר או באימייל
[email protected]
או שאם יש לך ICQ דבר איתי שמה
174-711-328
או שפשוט תשאיר לי הודעה פה ונדבר כבר...
נירן :cool:




חזרה לפורום