הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2004 9:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נבו קאופמן עם תוכן  אתה לא סובל מבובינג?
נושא: אתה לא סובל מבובינג? תאריך: 3/27/2004 9:43:00 PM
מחבר/ת: נבו קאופמן

אתה לא סובל מבובינג בעליות (בעיקר טכניות)? (מה המשקל שלך?)


חזרה לפורום