טקסט הודעת פורום
3/27/2004 9:43:00 PM
נבו קאופמן
אתה לא סובל מבובינג?
נושא:
אתה לא סובל מבובינג?
תאריך:
3/27/2004 9:43:00 PM
מחבר/ת:
נבו קאופמן
אתה לא סובל מבובינג בעליות (בעיקר טכניות)? (מה המשקל שלך?)
חזרה לפורום