נושא: מניסיון אישי .... תאריך: 3/28/2004 10:41:00 AM
מחבר/ת: שי ברגר
יש לי אחד שהזמנתי בהזמנה מיוחדת מחו"ל לפני כמה שנים www.reynoldsweldlabs.com למרות שאף פעם לא ניסיתי אחד קודם,התרשמתי לטובה מתגובות ב Internet והחלטתי "ללכת על הרעיון". התובנות שלי הן: תשכחו מכאבי ידיים\כתפיים\מפשעה וכו´ מאוד מהיר ! בשל התנגדות נמוכה לרוח. אלה שבנויים כמו שצריך גם מטפסים עליות כמו שצריך. יש להסתגל בהתחלה לתנוחה ולעובדה שהזינוק מהמקום קצת קשה. בשל גובה נמוך - מסוכן בתנועה צפופה. מושך תשומת לב - בעיקר במדינתנו הלבנתינית תמרון מעט מוגבל - לא מורגש בכביש פתוח. בשורה התחתונה: לאנשים קשה לקבל דברים חדשים אחרת זה כבר היה נהפך ללהיט בכל העולם. מומלץ לכל מי שנהנה מרכיבה ןבמיוחד לכאלה שנאלצו להפסיק לרכב בשל בעיות פרוסטטה או דלקות כרוניות בידיים. נתקלתי ברוכב RECUMBENT שחושב לייבא כאלה, אני אבדוק את הנושא ואעדכן כאן.
|