הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2005 12:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יעקב משיח עם תוכן  חבל שבשבת!!!
נושא: חבל שבשבת!!! תאריך: 8/7/2005 12:20:00 AM
מחבר/ת: יעקב משיח

חבל שזה יוצא בשבת,כי אני וחברי כאנשים דתיים שגם רוצים ליטול חלק ולכבד בנוכחותינו לא יכולים. אני מייצר על כך שזאת תופעה רווחת בתחום שכל אירוע או תחרות יוצאים לרוב בשבתות וחגים אבל אין לי כוונה לפתח את הנושא כרגע...


חזרה לפורום