טקסט הודעת פורום
| 8/29/2002 1:19:00 AM |
|
נושא: MTB בטלויזיה תאריך: 8/29/2002 1:19:00 AM
מחבר/ת: שלמה
האתר על הכיפק! חסר לי לוח שידורים בנושא שלנו בתחנות השונות. ודאי לכם יש אפשרות להשיג ולהציג מידע זה,אולי במדור לוח אירועים או בפורמט דומה:תאריך\שעה|ערוץ|נושא
|
חזרה לפורום |
|
|