הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2005 3:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלדד עם תוכן  אהדה למבצע
נושא: אהדה למבצע תאריך: 8/7/2005 3:22:00 PM
מחבר/ת: אלדד

מי יתן ונצליח אולי פעם נהייה כמו באירפה וזה לא קשה.זה אפילו אפשרי!



חזרה לפורום