טקסט הודעת פורום
8/7/2005 3:22:00 PM
אלדד
אהדה למבצע
נושא:
אהדה למבצע
תאריך:
8/7/2005 3:22:00 PM
מחבר/ת:
אלדד
מי יתן ונצליח אולי פעם נהייה כמו באירפה וזה לא קשה.זה אפילו אפשרי!
חזרה לפורום