נושא: אין שכל למי לדעתו של כבוד המומחה המשכיל??? תאריך: 8/9/2005 8:20:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
קודם כל זה ממש לא היה מאמץ בשבילי ושנית, אל תבטיח הבטחות שווא ללא ביסוס, כרגע זה מחזיק ואין סימני כשל כלל. חוצמזה שאני נושא בתיק הרכיבה ציוד שיתגבר גם על כשל כזה כך שללכת אינה אופציה בשבילי, אתה ומלעיזים שכמותך מדברים מתוך רגשי נחיתות כנראה ופירגון מבחינתכם לא בא בחשבון. להבדיל ממני ומשאר כותבי הכתבות המנסים לעזור/לחלוק ידע נצבר עם שאר באי האתר, אתם רק מנסים לפגוע ולהרוס, אולי פעם אחת תנסו לתרום במשהו לאתר ואז אולי תהיה לכם לגיטימציה כלשהי לביקורת עלובה ופוגעת.
|