טקסט הודעת פורום
| 4/1/2004 5:27:00 PM |
|
נושא: נשמע לי קצת מפחיד... תאריך: 4/1/2004 5:27:00 PM
מחבר/ת: עמרי
טיילתי שם ברגל וכמובן שכל הזמן חשבתי איך יהיה פה עם אופניים... בכל זאת קצת מפחיד. המון מצוקים ותהום בצידי השביל.... תחשבו טוב לפני הנסיעה שם
|
חזרה לפורום |
|
|