הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2004 5:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי עם תוכן  נשמע לי קצת מפחיד...
נושא: נשמע לי קצת מפחיד... תאריך: 4/1/2004 5:27:00 PM
מחבר/ת: עמרי

טיילתי שם ברגל וכמובן שכל הזמן חשבתי איך יהיה פה עם אופניים... בכל זאת קצת מפחיד. המון מצוקים ותהום בצידי השביל.... תחשבו טוב לפני הנסיעה שם


חזרה לפורום