נושא: לאנס - איש שכיף לשנוא תאריך: 8/10/2005 2:37:00 PM
מחבר/ת: יהודה כרמי
מצד אחד המושלמות של המכונה הזו כבר גורמת לי לשנוא אותו. הוא לא הותיר דבר אנושי בכל הטור דה פראנס. לא רואים על הפנים שלו כמעט רגש ולא רואים לחץ. לא רואים שמחה גדולה כשהוא מנצח. פשוט מכונה מדהימה אך ללא הרגשה שיש שם רגש.
מצד שני הוא עשה דברים כלכך מדהימים בספורט ומחוצה לו, שחייב להיות למכונה הזאת לב ענק. לב שלא רק עונה על צרכים מיידיים של דופק והספק אלא מלא בהבנה מה היכולת שלו להשפיע.
אז טוב אני אמביוולנטי :rolleyes:
|