טקסט הודעת פורום
| 8/10/2005 10:40:00 PM |
|
נושא: יישר כוח על היוזמה המבורכת, למה בשבת ? תאריך: 8/10/2005 10:40:00 PM
מחבר/ת: שלומי.ש
לחברים השלום, ליבי איתכם, יוזמה מצויינת ומבורכת. אבל מה איתנו שומרי השבת ? הרי אמרתם כמות יוצרת איכות. כמובן שהכל בנועם וללא כעס. יישר כוח ושניהיה בריאים שלומי
|
חזרה לפורום |
|
|