נושא: אין כזה מותר או אסור, זה בולם שלך ואתה יכול לעשות תאריך: 8/11/2005 9:28:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
בו כרצונך. כעיקרון יש לך אחריות לשנה על בולמים ופתיחתו לפני כן עלולה לבטל אותה, אחרי שנה אם יש לך את היכולת אין בכלל שאלה, אתה לומד ונהנה מהטיפול וחוסך לך בסביבות 200 ש"ח לפני נסיעות ושעות עבודה מבוזבזות. אם אתה מוכן לקחת את הצ´אנס ואתה מאמין בעצמך אז לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
|