טקסט הודעת פורום
8/11/2005 11:08:00 PM
עד קופרמן
תודה רבה..!!!
נושא:
תודה רבה..!!!
תאריך:
8/11/2005 11:08:00 PM
מחבר/ת:
עד קופרמן
תודה רבה אחי..!!!
אתה חושב שזה טוב אבל לפתוח תבבולם.???
אחלה כתבה תמשיך כך...!!! :p :p
חזרה לפורום