טקסט הודעת פורום
8/12/2005 11:54:00 AM
שראל בלונדהיים
אני אתכם...
נושא:
אני אתכם...
תאריך:
8/12/2005 11:54:00 AM
מחבר/ת:
שראל בלונדהיים
גם אני רוכב דתי ואני מצטער שזה בשבת...
התחרות היחידה שאני יכול להשתתף בה זו התחרות בכוכב יאיר שהיא כל שנה בערב שבועות.....
חזרה לפורום