הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2005 2:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל דקל עם תוכן  אם מדובר בבלאק קומפ אז אני חושב שכן
נושא: אם מדובר בבלאק קומפ אז אני חושב שכן תאריך: 8/13/2005 2:05:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל

כל עו הבולם עובד בשיטת הMICROLUBE ולא בשיטת SEMI-BATH אז עקרונות הטיפול דומים, ולהלן הסימוכין מהמקור:
The procedure for other Microlube-equiped BLACK® forks will be similar
ההבדל בין הרמות השונות (קומפ,עילית, ספורט) הוא בעיקר בפונקציות כל עוד במדובר באותה שיטה.


חזרה לפורום