נושא: אם אתה מפחד גש לחנות היבואן הקרובה לביתך תאריך: 8/13/2005 2:13:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
בכל מקרה, אין מה לפתוח בולם שלא לצורך אבל פה אנחנו מדברים על שדרוג אטמים ולכן הארכת חיי הבולם. את האטמים של ENDURO FORK SEALS אתה צריך לבקש שישימו לך בחנות במידה ותרצה אותם, יבואן יעדיף להשתמש בקיט מקורי גם אם הוא פחות טוב.
|