טקסט הודעת פורום
| 8/13/2005 4:27:00 PM |
|
נושא: בוודאי שהוא אתר מצוין, אחרת הייתי מחפש אתר אחר תאריך: 8/13/2005 4:27:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
לתרגם ממנו ;) לא חייבים לחכות לכתבה מתורגמת, אם הבולם שלך קיים באתר ויש לו סט אטמים מתאים אתה יכול להתחיל לעבוד גם באנגלית :p
|
חזרה לפורום |
|
|