נושא: תודה על התגובות, הנה כמה משלי למקרה ששכחתי תאריך: 8/13/2005 7:52:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל
לציין זאת בכתבה: 1. בוודאי שהתהליך שונה במזלגות מיצרנים שונים אחרת מה הטעם ביצרן אחר. מצד שני בבולמים מאותה משפחה העקרון דומה וזה כן מצויין בכתבת המקור [שכחתי לציין בתרגום.
2. לגבי שרוולי האבק, אטמים של ENDORU FORK SEALS עובדים יותר טוב ללא הגרמושקות [גם זה מצויין בכתבת המקור ואלי אפילו תרגמתי את זה...]. בסרוויס מניואל מדובר על אטמים מקוריים של מניטו. 3. לא יודע מה דרור חושב על שמן אבל הפיתרון שלך מצוין כרגע, סוג השמן מצויין בכתבה והוא 5WT למניטו. 4. הכתבה היא למעשה הוראות לטיפול בבולם ולא רק איך מחליפים אטם שזה כמובן כל הפואנטה בהתחשב באתר שבה היא מפורסמת ;) אגב, את האטמים כן ניתן לרכוש אצל דרור [שופהרים].
|