הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2005 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין עם תוכן  מצטער אחי, אבל לא קראת כמו שצריך
נושא: מצטער אחי, אבל לא קראת כמו שצריך תאריך: 8/14/2005 10:56:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין

מכיוון שלא מלמדים שחייה בהתכתבות, כך גם לא מלמדים רכיבת אופניים בהתכתבות. רעיון הכתבה היה להביא שיטה לפיתוח יכולת טכנית בסיסית של רכיבה - היא שיווי המשקל.
ובכל אופן - מה רע בלצאת ולהתאמן ?


חזרה לפורום