טקסט הודעת פורום
| 8/14/2005 10:56:00 AM |
|
נושא: מצטער אחי, אבל לא קראת כמו שצריך תאריך: 8/14/2005 10:56:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין
מכיוון שלא מלמדים שחייה בהתכתבות, כך גם לא מלמדים רכיבת אופניים בהתכתבות. רעיון הכתבה היה להביא שיטה לפיתוח יכולת טכנית בסיסית של רכיבה - היא שיווי המשקל. ובכל אופן - מה רע בלצאת ולהתאמן ?
|
חזרה לפורום |
|
|