הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2005 12:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומציון המלכה עם תוכן  מצטער אחי...זה מה שהיתכוונתי
נושא: מצטער אחי...זה מה שהיתכוונתי תאריך: 8/14/2005 12:04:00 PM
מחבר/ת: שלומציון המלכה

תראה מטרת הכתבות הללו הן לעזור ולתת טיפים ללרוכבים ללמוד כל מיני דברים לדוגמא שיווי משקל, אך מה שפירסמת הוא ברור לכל כולם יודעים שצריך להתחיל מקטן ולאט לאט לעלות ברמה...חוץ מזה אין שום רע בלהיתאמן אך כולם יודעים שבלי להתאמן זה לא ילך..אבל ניחה...אולי הכתבה תדחוף כמה אנשים להתחיל יום טוב
.. :laugh:


חזרה לפורום