נושא: מצטער אחי...זה מה שהיתכוונתי תאריך: 8/14/2005 12:04:00 PM
מחבר/ת: שלומציון המלכה
תראה מטרת הכתבות הללו הן לעזור ולתת טיפים ללרוכבים ללמוד כל מיני דברים לדוגמא שיווי משקל, אך מה שפירסמת הוא ברור לכל כולם יודעים שצריך להתחיל מקטן ולאט לאט לעלות ברמה...חוץ מזה אין שום רע בלהיתאמן אך כולם יודעים שבלי להתאמן זה לא ילך..אבל ניחה...אולי הכתבה תדחוף כמה אנשים להתחיל יום טוב .. :laugh:
|