טקסט הודעת פורום
| 8/15/2005 9:46:00 AM |
|
נושא: תודה רבה תאריך: 8/15/2005 9:46:00 AM
מחבר/ת: רועי נוימן
תודה רבה לך על הנקודות החשובות החשובות שציינת כגון: שיש אחריות לשנה ואפשר לבטלה בפתיחת הבולם וכו´... אבל מאז עברה שנה וקצת וכעת יש לי אופניים חדשים עם מזלג fox flote RL, אם יש לך מושג אשמח :)
|
חזרה לפורום |
|
|