נושא: חבל שאין יותר תחרויות בחורף,. תאריך: 8/15/2005 7:15:00 PM
מחבר/ת: אייל
עונת הרכיבה היא מסוף מרץ עד תחילת נובמבר. למרות שחודשי החורף הם קלאסיים לרכיבה מזג האויר החורפי בארץ הוא לפעמים מזג האוויר הקייצי באירופה. בכל זאת מעדיפי אנחנו הישראלים להתחרות בתחרויות כמו יער המגינים, פארק בריטניה וכו´בשיא החום ב13:30 בצהריים עם 30 רוכבים (כי כולם בחו"ל) שמזנקים. נכון אז יגידו שצריך לתת הפסקה מכל האימונים במהלך השנה אבל בשורה התתונה התחרויות בקייץ הם פשוט סיוט מעט אנשים והכל כדי לסמן וי על עוד תחרות במהלך העונה.
|