נושא: שלום אייל תאריך: 8/16/2005 1:31:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין
יש בדבריך לא מעט היגיון בריא. שעות הזינוק אכן בעייתיות. מצד שני עדיף קיום תחרויות מאשר בכלל לא. ספציפית בנוגע סובב יהודה - הזינוקים בבוקר, כך שקיימת פחות בעייה. באופן כללי מעבר לשעות אמצע היום בימי שישי, הדבר גורם להתאוששות גרועה לתוך אימון שבת, כך שיהיה זה נוח יותר, במידה ותחרויות הקיץ יקויימו אף בימי חמישי בערב (שעות החושך מתאחרת מעבר לשעה שמונה). סתם מחשבה
|