נושא: אני אישית משרת בצבא, כך שלי זה יהיה בעיה.... תאריך: 8/18/2005 11:26:00 AM
מחבר/ת: אייל
כמו כן יש ילדים שלומדים ומבוגרים שעובדים. אבל מאוד יפה לראות את העננים והירוק כאשר ניל אובריין מסיים את העלייה. במגזין אופניים אותה תחרות התרחשה בחורף ורואים את רוכבי העלית חוזרים מלאים בבוץ. חבל שזה לא קורה יותר.
|