הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2005 9:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עו"ד אחד עם תוכן  למה שאתה עושה קוראים גניבה
נושא: למה שאתה עושה קוראים גניבה תאריך: 8/20/2005 9:00:00 AM
מחבר/ת: עו"ד אחד

על פי חוק העונשין "מי "שנוטל דבר שאינו שלו בכוונה שלא להשיבו" הוא גנב. זה נכון גם אם מצאת את הדבר.
על פי "חוק השבת אבידה" אתה צריך להחזיר לו את זה ללא תמורה. אם אתה לא עושה כן- אתה פשוט גנב.


חזרה לפורום