הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2005 6:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  K2 עם תוכן  K2
נושא: K2 תאריך: 8/23/2005 6:19:00 AM
מחבר/ת: K2

Go for the K2 ZED series. Because they are not that populare you will pay only for the qualityand there is a lot of it!!!


חזרה לפורום