טקסט הודעת פורום
8/23/2005 6:19:00 AM
K2
K2
נושא:
K2
תאריך:
8/23/2005 6:19:00 AM
מחבר/ת:
K2
Go for the K2 ZED series. Because they are not that populare you will pay only for the qualityand there is a lot of it!!!
חזרה לפורום