הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2005 1:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר אביטן עם תוכן  בלמים
נושא: בלמים תאריך: 8/24/2005 1:33:00 PM
מחבר/ת: איתמר אביטן

יש לי בלמים מכנים . שמנתי אותם עם שמן מכונות רגיל ועכשיו זה מצפצף לי ולא בולם כמו מקודם מה עלי לעשות ?


חזרה לפורום