טקסט הודעת פורום
4/29/2004 2:30:00 PM
niran niran
תודה לך! ויש לי עוד שאלה
נושא:
תודה לך! ויש לי עוד שאלה
תאריך:
4/29/2004 2:30:00 PM
מחבר/ת:
niran niran
תודה לך! רציתי לדעת עוד משהו אני בן 16 ואין לי כל כך הרבה נסיוןבכאלה תחרויות אז רציתי לדעת אם כדי לי להשתתף או לא
חזרה לפורום