הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2004 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  niran niran עם תוכן  תודה לך! ויש לי עוד שאלה
נושא: תודה לך! ויש לי עוד שאלה תאריך: 4/29/2004 2:30:00 PM
מחבר/ת: niran niran

תודה לך! רציתי לדעת עוד משהו אני בן 16 ואין לי כל כך הרבה נסיוןבכאלה תחרויות אז רציתי לדעת אם כדי לי להשתתף או לא


חזרה לפורום