הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2005 10:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לאנס עם תוכן  הבלם (מעצור) האחורי שלי מצפצף כמו סירנת משטרה
נושא: הבלם (מעצור) האחורי שלי מצפצף כמו סירנת משטרה תאריך: 8/26/2005 10:01:00 AM
מחבר/ת: לאנס

וכל הכלבים רודפים אחריי בגלל זה
ולא לא שימנתי את הרפידות, פעם בכמה זמן המעצור האחורי משמיע חריקה מעצבנת
לחיצה ממושכת לפעמים משתיקה את "צעקת הבלם" (האופניים חדשות אז לא הגיוני שהרפידה כבר "הלכה פייפן")
מצפה לתשובה
ועד אז יום טוב


חזרה לפורום