טקסט הודעת פורום
| 8/26/2005 1:42:00 PM |
|
נושא: דיסק או רגיל? תאריך: 8/26/2005 1:42:00 PM
מחבר/ת: שלומי
אם זה דיסק אז הוא כניראה מלא שמן אין הסבר אחר, ואם זה רגיל אז או שיש מים על הרפידות או אם זה לטווח ארוך אז זה שמן וצריך לנקות עם אצטון יאללה בי :mad: :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|