הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2005 1:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי עם תוכן  דיסק או רגיל?
נושא: דיסק או רגיל? תאריך: 8/26/2005 1:42:00 PM
מחבר/ת: שלומי

אם זה דיסק אז הוא כניראה מלא שמן אין הסבר אחר, ואם זה רגיל אז או שיש מים על הרפידות או אם זה לטווח ארוך אז זה שמן וצריך לנקות עם אצטון יאללה בי :mad: :mad:


חזרה לפורום